Topseller
Für die Filterung wurden keine Ergebnisse gefunden!
Liczby i literki można wyłożyć kolorowymi koralikami i następnie przeprasować na płytce. Dzięki temu układają się słowa czy zadania rachunkowe. Materiał: tworzywo sztuczne. Rozmiar: 21,5 x 14,5 cm; 16 x 9,5 cm, Wysokość: 0,6 cm.
24,90 zł
Koncepcja wczesnego nauczania matematyki przez zabawę (z płytą CD). Wypróbowane i niezawodne pomysły dla przedszkoli i szkół podstawowych, a także dla wszystkich tych, którzy chcą przez zabawę pokazać dzieciom piękno matematyki. Książka pokazuje, że nawet bardzo małe dzieci mogą polubić matematykę. Dzięki interesującym opowiadaniom, pięknym piosenkom i zabawom dostosowanym...
29,90 zł
A kto to wyłania sie z jabłuszka? Mali miłosnicy puzzli mogą teraz ułożyć kolorową gasienicę Minę z 6 elementów. Piękny początek przygody z puzzlami! Materiał: drewno - sklejka lipowa. Wymiary: 22 x 17 cm. Wiek: od 12 miesiecy.
29,90 zł
Te klocki na wtyk o różnych kształtach dają wiele możliwości konstruowania różnych budowli. W praktycznym pudełku z tworzywa sztucznego. Materiał: tworzywo sztuczne PE. Wiek: od 3 lat.
34,90 zł
Zasady gry są proste, a gra sprawia mnóstwo radości: wygrywa gracz, który pierwszy ułoży w poziomie, pionie lub po skosie rząd czterech pionków. Gra rozwija percepcję wzrokową i myślenie logiczne. Zawiera drewnianą planszę i po 21 czerwonych i żółtych pionków. Wymiary: 23 x 16 x 1,5 cm. Rodzaj gry: gra logiczna i umysłowa. Materiał: drewno bukowe. Liczba graczy: 2. Od 5 lat.
39,90 zł
Różnokolorowe szklane kryształki. Rozmiar: średnica 1,5 cm i 2 cm. Zawartość: ok. 1 kg.
39,90 zł
Któż nie chciałby być taki silny, odważny i sławny, jak Rycerz Ryszard? Giermkowie muszą najpierw wykonać królewskie zadania i udowodnić, że mają dobre wyczucie: trzeba odnaleźć olbrzymy, smoki, czarownice i inne zagrożenia! Wygrywa gracz, któremu uda się wykonać zadanie i sprawnie ułożyć układankę z krajobrazem. Liczba graczy: 2–4. Wiek: 5–99 lat. Czas gry: ok. 10 minut.
39,90 zł
Nauka liczenia na liczbach, kostkach i palcach! 21 kart obrazkowych z symbolami ręki, punktami i liczbami/cyframi daje możliwość grania w różne warianty gier liczbowych i rachunkowych. Zawartość: 63 karty obrazkowe z trwałego kartonu (18 x 13 cm), 3 karty rejestrowe (18 x 14,5 cm) oraz pojemnik.
39,90 zł
Kim lub czym jestem? Piekarzem, lwem a może konewką? Gracz z opaską zadaje pytanie, inni gracze mogą odpowiadać tylko "tak” lub "nie”. Opaska magnetyczna w kolorze niebieskim jak na zdjęciu powyżej. Liczba graczy: 2 lub więcej. Wiek: 5 - 99 lat.
39,99 zł