Digital Starter: Uczenie maszynowe
Produkt dostępny
PLN 259,00
z VAT plus koszty wysyłki
- poznawanie poprzez zabawę sposobu działania komputera oraz podstawowych zasad myślenia komputacyjnego (computational thinking)
- świetna zabawa z zagadkami przy odkrywaniu i stosowaniu algorytmów wyszukiwania
- wysokiej jakości materiały do gry zachęcające do ich wypróbowania
Komputery również potrafią się uczyć. Podczas zabawy tą ciekawą układanką dzieci dowiadują się, na czym to polega. Wcieliwszy się w rolę psa-robota WiFi, muszą się dowiedzieć, które paczki zawierają smaczną kość. W tym celu sprawdzają kilka paczek i na tej podstawie wyciągają wnioski na temat zasady, według której zostały ukryte pozostałe kości. W ten sposób poprzez zabawę zagłębiają się w skomplikowany świat algorytmów i sztucznej inteligencji. Wysokiej jakości materiały do gry oraz zróżnicowane poziomy trudności nie pozwalają się nudzić. Zawartość: 18 drewnianych paczek (4 x 4 x 2 cm), 1 drewniana figurka psa-robota WiFi, 18 drewnianych kości dla psa, 16 wzorów (18 x 13 cm), 16 folii ze znakami, 1 instrukcja. Liczba graczy: 2. Czas gry: 10-20 minut. Wiek: od 4 lat.
Zaloguj się