Mysz do programowania, z parkurem
Oczekujemy na dostawę
PLN 379,00
z VAT plus koszty wysyłki
Początki programowania w formie zabawy. Zadanie polega na tym, żeby doprowadzić mysz do sera. Na kartach akcji są parkury o różnym stopniu skomplikowania. Budujemy parkur i z kart do programowania (polecenia dla myszy) układamy drogę myszy. Następnie programujemy mysz według tych poleceń, wciskając przyciski kierunkowe na plecach myszy i naciskamy start. Jeśli mysz zejdzie z drogi lub natrafi na przeszkodę, grupa musi rozwiązać problem i na nowo zaprogramować mysz. W ten sposób dzieci w szybki i łatwy sposób uczą się myślenia abstrakcyjnego i bez skomplikowanej techniki, całkiem przy okazji, tworzą swój pierwszy kod.
W zestawie:
- 1 mysz-robot
- 10 kart akcji z obustronnym nadrukiem (22,8 x 15,8 cm) z 20 różnymi zadaniami
- 30 kart do programowania (5 x 5 cm), 16 płyt do parkuru (12,5 x 12,5 cm)
- 3 bramy
- 40 przeszkód
- 1 ser.
Potrzebne będą 3 baterie 1,5 V Mignon (prosimy zamawiać oddzielnie).
Wiek: od 5 lat.
Zaloguj się