Digital Starter: Warunki i pętle
Produkt dostępny
PLN 189,00
z VAT plus koszty wysyłki
Jak działają instrukcje warunkowe i pętle w programowaniu? Dzieci poznają te pojęcia w praktyce dzięki tej angażującej i kolorowej grze planszowej! Rzucając specjalnymi kostkami, losują komendy takie jak „JEŻELI–TO” (IF–THEN) czy „DOPÓKI” (WHILE), a następnie przesuwają postacie Cody’ego, Pixi i WiFi po planszy zgodnie z zasadami logiki. Gra pozwala formułować pierwsze polecenia programistyczne – najpierw po polsku (lub w ojczystym języku dziecka), a potem także po angielsku. Nauka programowania jeszcze nigdy nie była tak wciągająca!
Zalety produktu
• Wprowadza podstawowe pojęcia programowania – warunki i pętle.
• Nauka poleceń IF–THEN i WHILE w praktyce.
• Zabawa w języku polskim i angielskim (lub 6 dostępnych językach).
• Rozwija logiczne myślenie i kompetencje językowe.
• Różnorodne kostki, postacie i symbole zwiększają atrakcyjność gry.
• Świetna zabawa dla 2 do 4 graczy od 5 lat.
Dane techniczne
• Wiek: od 5 lat
• Liczba graczy: 2–4 osoby
• Czas gry: 15–30 minut
• Materiał: karton
• W zestawie:
– 1 plansza do gry
– 12 figurek w 4 kolorach
– 1 kostka warunkowa
– 1 kostka oczkowa (1–6)
– 1 kostka poleceń z symbolami (IF/THEN, WHILE)
– 1 kostka z poleceniami po niemiecku
– 1 kostka z poleceniami po angielsku
– 1 kostka pętli (z cyframi 2–3, turkusowa)
– 1 kostka pusta
– 36 naklejek na kostki w 6 językach
– instrukcja
• Projekt: Luise Starke
Zaloguj się