Ustawienia plików cookie
Ta strona korzysta z plików cookie, które są niezbędne do technicznego działania strony - są one zawsze ustawione. Inne pliki cookie, które zwiększają komfort korzystania z tej witryny, służą do bezpośredniej reklamy lub uproszczenia interakcji z innymi witrynami i sieciami społecznościowymi - mogą być ustawione tylko za Twoją zgodą.
Konfiguracja
Wymagane z...
Te pliki cookie są niezbędne do podstawowego funkcjonowania sklepu.
Indywidualne ceny
Odrzuć wszystkie pliki cookie
Pamięć podręczna specyficzna dla użytkownika
Sesja
Ustawienia cookie
Wybrany sklep
Zezwól na wszystkie cookies
Zmiana waluty
token CSRF
Funkcje komfortowe
Te pliki cookie służą do tego, aby zakupy były jeszcze bardziej atrakcyjne, na przykład w celu rozpoznania klienta powracającego.
Matches only with "acrisCookie"
Notatnik
Statystyki & Śledzenie
Kauf- und Surfverhalten mit Google Tag Manager
Program partnerski
Urządzenie do śledzenia w użyciu
- Nr artykułu: 1139995
- Ostrzeżenie: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Małe części. Niebezpieczeństwo udławienia się.
Początki programowania w formie zabawy. Zadanie polega na tym, żeby doprowadzić mysz do sera. Na...więcej
Informacje o "Mysz do programowania, z parkurem"
Początki programowania w formie zabawy. Zadanie polega na tym, żeby doprowadzić mysz do sera. Na kartach akcji są parkury o różnym stopniu skomplikowania. Budujemy parkur i z kart do programowania (polecenia dla myszy) układamy drogę myszy. Następnie programujemy mysz według tych poleceń, wciskając przyciski kierunkowe na plecach myszy i naciskamy start. Jeśli mysz zejdzie z drogi lub natrafi na przeszkodę, grupa musi rozwiązać problem i na nowo zaprogramować mysz. W ten sposób dzieci w szybki i łatwy sposób uczą się myślenia abstrakcyjnego i bez skomplikowanej techniki, całkiem przy okazji, tworzą swój pierwszy kod.
W zestawie:
- 1 mysz-robot
- 10 kart akcji z obustronnym nadrukiem (22,8 x 15,8 cm) z 20 różnymi zadaniami
- 30 kart do programowania (5 x 5 cm), 16 płyt do parkuru (12,5 x 12,5 cm)
- 3 bramy
- 40 przeszkód
- 1 ser.
Potrzebne będą 3 baterie 1,5 V Mignon (prosimy zamawiać oddzielnie).
Wiek: od 5 lat.
Zapytaj o produkt "Mysz do programowania, z parkurem"
Dostępne pliki do pobrania: